بازار وام ایران
بازار وام ایران

بانک گردشگری

 

تسهیلات خرید خودرو چیست؟
به منظور خرید خودرو و به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی تسهیلاتی در اختیار شما قرار می گیرد که برای تعویض خودروهای فرسوده و یا خریداری خودروی نو قابل پرداخت است.
بر اساس عقود اسلامی این تسهیلات به صورت فروش اقساطی یا مرابحه و با خرید وسیله نقلیه به نام شما اعطا می گردد.

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟

  • خرید و استفاده از خودرواز یک تا 5 سال قبل از آنکه مبلغ آن را به طور کامل پرداخت کرده باشید.
  • شما با دریافت وام و بازپرداخت ماهیانه آن در حقیقت ابتدا صاحب درآمد خود می شوید و سپس ماهیانه آن را پس انداز می کنید.
  • با دریافت تسهیلات خودرو خریدی مطمئن از تولید کنندگان معتبر داخلی را با حمایت بانک گردشگری تجربه خواهید کرد.

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟

  1. سن شما می بایست 18 سال تمام باشد.
  2. درصورتی که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، بانک گردشگری بعد از انجام تسویه حساب های لازم، در خدمت شما خواهد بود.
  3. ارائه پیش فاکتور خرید خودرو با توجه به فهرست انواع خودروهای تولید داخل اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می پذیرد.
  4. برای صدور چک در وجه شرکت تولیدکننده، مبلغ موجودی حساب شما می بایست به اندازه کل بهای خودروی خریداری شده باشد. به طوری که بخشی از آن را شخصاً تأمین نموده باشید و بخشی از آن را بانک به صورت تسهیلات در اختیار شما قرار می دهد.
  5. اعطای تسهـیلات جهـت وسائط نقلیه نو و دست اول قابل پرداخت بوده و وسائط نقلیه دست دوم مشمول استفاده از این تسهیلات نمی باشد.

  • مبلغ این تسهیلات چه مقدار است؟
    این تسهیلات تا 60 درصد قیمت تمام شده خودرو و حداکثر تا 150 میلیون ریال است.
    برای تعویض خودروهای فرسوده تا 80 درصد قیمت خودرو و حداکثر تا سقف 200 میلیون ریال پرداخت می گردد.

  • نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟
    در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله ای می باشد.

  • مدت بازپرداخت این تسهیلات چه مدت است؟
    مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 60 ماه است.

  • چه مدارکی لازم است؟

  1. مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک معتبر رای مشتریان غیر ایرانی
  2. مدارک محل سکونت: شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و یا سایر مدارک مربوطه
  3. مدارک شغلی: شامل معرفی نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
  4. مدارک مربوط به دریافت تسهیلات: شامل پیش فاکتور خرید خودرو از یکی از نمایندگی های مجاز خودرو تولید داخل و سایر مدارک مربوطه به تشخیص شعبه

روند کار به چه صورت است ؟

  1. مراجعه به بانک و تشکیل پرونده
  2. مراجعه به نمایندگی مجاز خودرو و اخذ پیش فاکتور
  3. مراجعه مجدد به بانک و ارائه پیش فاکتور
  4. واریز وجه یا صدور چک توسط بانک برای خودروساز و ارائه رسید به مشتری
  5. مراجعه مشتری به نمایندگی فروش خودرو و انجام اقدامات مقتضی جهت تحویل خودرو
  6. انجام بیمه بدنه خودرو توسط مشتری و ارائه مستندات مربوط به بانک

دریافت اطلاعات بیشتر

شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته ,وام با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.

 

تسهیلات تأمین و تجهیز دفاتر و محل کار چیست؟
به منظور خریداری و تجهیز محل کسب و کار، تسهیلاتی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید با استفاده از آن، علاوه بر خرید محل، ملزومات لازم برای دفتر خود شامل میز و صندلی، ابزار کار، تجهیزات اداری و رایانه ای و… را نیز تهیه نمایید.
بر اساس عقود اسلامی، این تسهیلات به صورت مشارکت مدنی یا مرابحه با پرداخت 80 درصد قیمت ارزیابی ساختمان و یا هزینه های انجام گرفته اعطا می گردد.
در عقد مشارکت مدنی شما مبلغ دریافتی را پس از گذشت مدت مصوب به صورت یکجا پرداخت خواهید کرد. اما در عقد مرابحه می توانید این مبلغ را به صورت اقساط ماهانه ظرف مدت حداکثر 3 سال پرداخت نمایید.

دریافت این تسهیلات برای چه کسانی مناسب است؟

  • پزشکان عمومی و متخصص دارای پروانه از سوی سازمان نظام پزشکی؛
  • دامپزشکان دارای مجوز فعالیت از سوی سازمان دامپزشکی کشور؛
  • وکلای دارای پروانه وکالت از سوی کانون وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضائیه؛
  • سردفترداران دفاتر اسناد رسمی دارای پروانه از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور؛
  • شرکت های مهندسی و مهندسین دارای مجوز فعالیت از سوی سازمان نظام مهندسی.
  • و سایر مشاغل خدماتی، بازرگانی و اداری

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟

  • با دریافت این تسهیلات می توانید به رؤیاهای خود جامه عمل پوشانده و دفتر کار جدیدی را که خودتان صاحبش هستید و همیشه در فکرش بودید آغاز داشته باشید. بانک گردشگری تا آخرین قدم برای تحقق این رؤیا در کنار شما خواهد بود.
  • این نوع تسهیلات این امکان را برای شما فراهم می کند  وام فعالیت های کاری خود را ادامه دهید و از محل درآمد حاصله، ظرف مدت حداکثر 3 سال، هزینه های آن را تأمین کنید.

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟

  1. سن شما می بایست 18 سال تمام باشد.
  2. درصورتی که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، بانک گردشگری بعد از انجام تسویه حساب های لازم، در خدمت شما خواهد بود.

مبلغ این تسهیلات چه مقدار است؟

  1. مبلغ این تسهیلات با توجه به نوع فعالیت شما متفاوت خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به نزدیک ترین شعبه بانک گردشگری مراجعه کنید و اطلاعات لازم را که مبنی بر شرایط اختصاصی شماست از آن ها دریافت نمایید.

نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟

  1. در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله ای می باشد.

مدت بازپرداخت این تسهیلات چه مدت است؟

    1. مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 36 ماه است.

چه مدارکی مدارک لازم است؟

  1. مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه و سایر مدارک معتبر برای مشتریان غیر ایرانی
  2. مدارک محل سکونت: شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و سایر مدارک مربوطه
  3. مدارک شغلی: شامل معرفی نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
  4. مدارک مربوط به دریافت تسهیلات: شامل قولنامه خرید یا پیش فاکتور تجهیز دفتر کار یا محل کسب و سایر مدارک مربوطه به تشخیص شعبه

روند انجام کار به چه صورت است؟
  1. مراجعه به بانک و تشکیل پرونده
  2. افتتاح سپرده قرض الحسنه
  3. اعتبارسنجی توسط شعبه و ارسال مستندات
  4. صدور مصوبه اعطای تسهیلات
  5. پرداخت تسهیلات

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.

پایانه‌ فروشگاهی چیست؟

امروزه حمل‌ونقل و ارائه پول در مراودات تجاری به حداقل رسیده و کمتر از ارائه پول نقد برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات استفاده می شود. پایانه‌های فروش بانک گردشگری (P.O.S) همان دستگاه‌های کارت‌خوانی است که در مراکز فروش کالا و خدمات نصب می‌شود تا در معاملات به‌جای پرداخت وجه نقد و حمل‌ونقل فیزیکی پول، مبلغ مورد معامله به‌صورت الکترونیکی از کارت مربوط به حساب دارنده کارت(مشتری) کسر و به حساب پذیرنده(فروشنده) واریز گردد. شما نیز اگر صاحب کسب‌وکار یا فروشگاهی هستید می توانید از این خدمت بانک گردشگری بهره مند شوید.

انواع دستگاه‌ها و خدمات پایانه فروش بانک گردشگری
دستگاه‌های POS بانک گردشگری انواع مختلفی دارند و بر حسب بستر ارتباطی و خدمات با هم متفاوت‌اند.

  • اگر کسب‌وکار شما در حرکت است می‌توانید از دستگاه‌های POS بی‌سیم (GPRS) بانک گردشگری استفاده نمایید.
  • دستگاه‌های تحت شبکه( LAN ) از طریق کابل‌های شبکه به سیستم‌های کلی متصل می‌شوند. این دستگاه‌ها در فروشگاه‌های دارای سیستم شبکه LAN مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • دستگاه‌های POS ثابت از طریق خطوط تلفن و به‌صورت Dial Up به سیستم بانکی متصل می‌شوند.
  • اگر می‌خواهید دریافت‌های الکترونیک شما مستقیماً در سیستم حسابداری فروش شما ثبت شود بانک گردشگری دستگاه‌های متصل به رایانه پذیرنده (PC POS)را به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • در حال عادی دستگاه POS تنها به یک حساب متصل است اما اگر تمایل دارید از یک دستگاه به چند حساب پول واریز نمایید می‌توانید از دستگاه‌های چند حسابى با امکان انتخاب حساب‌های متصل به دستگاه بانک گردشگری استفاده کنید.
  • دستگاه‌های POS با امکان واریز همزمان به چند حساب به‌صورت تسهیم (درصدی)، دیگر خدمتی است که می‌توان در دستگاه‌های POS بانک گردشگری برنامه‌ریزی کرد. در این خدمت می‌توان واریز درصدی از دریافت را به حساب‌های دیگر برنامه‌ریزی کرد.

مزایای استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش بانک گردشگری چیست؟
استفاده از دستگاه‌های POS بانک گردشگری علاوه بر مزایای فراوان استفاده از خدمات الکترونیک مانند امنیت و سرعت در دریافت و پرداخت‌ها، مزایای دیگری نیز دارند. ازجمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه گزارش‌های مورد نیاز برای کسب‌وکار مانند فهرست تراکنش‌های موفق و تراکنش‌های تسویه نشده
  • چاپ مجدد رسیدهای خاص
  • چاپ مجدد رسید تراکنش آخر
  • بهره‌مندی از امتیازات ویژه در دریافت تسهیلات و شرکت در جشنواره‌های ویژه پذیرندگان

علاوه بر این، در دستگاه‌ بانک گردشگری خدماتی نیز برای مشتریان اعم از خریداران کالا و خدمات دارنده کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب به شرح زیر پیش‌بینی شده است:

  • انجام انواع خرید
  • گرفتن موجودی حساب
  • پرداخت انواع قبوض
  • خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری

نحوه درخواست دستگاه‌ پایانه فروش چیست؟
تمامی ارائه‌کنندگان کالا و خدمات اعم از فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک گردشگری و افتتاح حساب، برای دریافت این خدمت اقدام نمایند. برای نصب این دستگاه‌ها انتظار می‌رود طبق قوانین، فرآیند ذیل توسط متقاضی محترم طی شود:

  1. ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی
  2. افتتاح حساب سپرده نزد بانک
  3. تکمیل فرم درخواست پایانه فروش
  4. حضور به‌موقع در محل و همکاری با مأموران نصب دستگاه در هنگام مراجعه ایشان
  5. ارائه مدارک هویتی و مدارک محل کسب به مأمورین نصب

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

 

تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن چیست؟
به منظور تعمیر یا بازسازی واحدهای مسکونی تسهیلاتی در اختیار شما قرار می گیرد که به دریافت آن دو صورت با سپردن وثیقه ملکی یا بدون آن امکان پذیر است.

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟

  • دریافت مبلغ مورد نیاز شما به صورت نقدی و بازپرداخت آن در طول زمان
  • امکان برنامه ریزی مشخص برای تعمیر واحد مسکونی خود با توجه به مبلغ تعیین شده
  • صرفه جویی حاصل از یکپارچه شدن تعمیرات واحد مسکونی خود

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟

  1. سن شما می بایست 18 سال تمام باشد.
  2. برای دریافت تسهیلات بانک گردشگری ، در صورتی که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید ابتدا می بایست تسویه حساب های لازم را انجام دهید .
  3. واحد مسکونی شما می بایست نیاز به تعمیر داشته باشد

مبلغ این تسهیلات چه مقدار است؟
مبلغ قابل واگذاری، برای تسهیلات حداکثر 100 میلیون ریال است. البته این مقدار باید با درآمد و میزان وثیقه سپرده شده متناسب باشد.

نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟
در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله ای می باشد.

مدت بازپرداخت این تسهیلات چه مدت است؟
مدت بازپرداخت تسیهلات، حداکثر 3 سال است.

چه مدارکی مدارک لازم است؟

  1. مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه و سایر مدارک معتبر برای مشتریان غیر ایرانی
  2. مدارک محل سکونت: شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و سایر مدارک مربوطه
  3. مدارک شغلی: شامل معرفی نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
  4. مدارک مربوط به دریافت تسهیلات: شامل لیست تعمیرات لازم و هزینه های آنها به همراه مستندات آن ها و سایر مدارک مربوطه به تشخیص شعبه

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و یا سوالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.

تسهیلات ایجاد و احداث طرح‌های گردشگری چیست؟
به‌منظور حمایت از فعالیت‌های گردشگری و توسعه این صنعت مهم در کشور، تسهیلات ایجاد و احداث طرح‌های گردشگری به فعالان گردشگری با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور اعطا می شود.
بر اساس عقود اسلامی، این تسهیلات به‌صورت مشارکت مدنی است.

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟

  • برنامه‌ریزی صحیح برای پروژه و تأمین تدریجی وجوه نقد مورد نیاز پروژه
  • مشارکت با بانک به عنوان مجموعه‌ای مطمئن و باثبات و اطمینان از حصول نتیجه
  • با دریافت تسهیلات در مسیر فعالیت‌های اقتصادی خود، مدیریت اقتصادی دقیق تری را در فعالیت‌های خود تجربه خواهید کرد.

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟

  1. سن شما باید 18 سال تمام باشد.
  2. برای دریافت تسهیلات بانک گردشگری، درصورتی‌ که ,وام دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، ابتدا لازم است تسویه حساب های لازم را انجام دهید.
  3. ارائه مستندات طرح توجیهی و مجوزهای صادره طرح الزامی است.
  4. اعطای تسهـیلات برای ساختمان با ترهین ساختمان به نفع بانک صورت می پذیرد.

نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟
در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مشارکتی است.
پرداخت این تسهیلات چگونه خواهد بود؟
پرداخت تسهیلات به صورت تدریجی و بر اساس میزان پیشرفت پروژه بوده و بانک حداکثر 80% هزینه پروژه را تأمین خواهد کرد.

چه مدارکی لازم است؟

  1. مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک معتبر رای مشتریان غیر ایرانی
  2. مدارک محل سکونت: شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و یا سایر مدارک مربوطه
  3. مدارک شغلی: شامل معرفی نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
  4. مدارک مربوط به دریافت تسهیلات: مستندات طرح توجیهی و مجوزهای صادره طرح

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد‌ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

تسهیلات ایجاد و احداث طرح‌های گردشگری چیست؟
به‌منظور حمایت از فعالیت‌های گردشگری و توسعه این صنعت مهم در کشور، تسهیلات ایجاد و احداث طرح‌های گردشگری به فعالان گردشگری با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور اعطا می شود.
بر اساس عقود اسلامی، این تسهیلات به‌صورت مشارکت مدنی است.

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟

  • برنامه‌ریزی صحیح برای پروژه و تأمین تدریجی وجوه نقد مورد نیاز پروژه
  • مشارکت با بانک به عنوان مجموعه‌ای مطمئن و باثبات و اطمینان از حصول نتیجه
  • با دریافت تسهیلات در مسیر فعالیت‌های اقتصادی خود، مدیریت اقتصادی دقیق تری را در فعالیت‌های خود تجربه خواهید کرد.

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟

  1. سن شما باید 18 سال تمام باشد.
  2. برای دریافت تسهیلات بانک گردشگری، وام  درصورتی‌ که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، ابتدا لازم است تسویه حساب های لازم را انجام دهید.
  3. ارائه مستندات طرح توجیهی و مجوزهای صادره طرح الزامی است.
  4. اعطای تسهـیلات برای ساختمان با ترهین ساختمان به نفع بانک صورت می پذیرد.

نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟
در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مشارکتی است.
پرداخت این تسهیلات چگونه خواهد بود؟
پرداخت تسهیلات به صورت تدریجی و بر اساس میزان پیشرفت پروژه بوده و بانک حداکثر 80% هزینه پروژه را تأمین خواهد کرد.

چه مدارکی لازم است؟

  1. مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک معتبر رای مشتریان غیر ایرانی
  2. مدارک محل سکونت: شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و یا سایر مدارک مربوطه
  3. مدارک شغلی: شامل معرفی نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
  4. مدارک مربوط به دریافت تسهیلات: مستندات طرح توجیهی و مجوزهای صادره طرح

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد‌ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

 

تسهیلات سرمایه در گردش چیست؟
بانک گردشگری در راستای حمایت از شما مشتریان گرامی جهت تأمین نیازهای مالی کوتاه‌مدت به ویژه تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و خدماتی در بخش‌های مختلف اقتصادی، تسهیلات تأمین سرمایه در گردش را در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟

  • این تسهیلات به صورت مبادله ای (قسطی) و غیر مبادله ای (بازپرداخت یکجا) اعطا می شود.
  • برای راه اندازی و پیشبرد اهداف سازمانی کاربرد دارد.
  • با دریافت تسهیلات، کسب وکار خود را مطمئن و بدون نیاز , وام به دیگران راه اندازی کنید و یا آن را از تنگناهای مالی به سلامت عبور دهید.

تسهیلات سرمایه در گردش برای چه کسانی مناسب است؟

  • دفاتر خدمات مسافرتی
  • هتل ها و مراکز اقامتی
  • پزشکان و مراکز درمانی و دارویی
  • صادرکنندگان کالا و خدمات
  • صرافی‌ها و کارگزاری‌ها
  • و کلیه واحدهای تولیدی و خدماتی کشور

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟

  1. سن شما باید 18 سال تمام باشد.
  2. برای دریافت تسهیلات بانک گردشگری، درصورتی که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، ابتدا ضروری است تسویه حساب‌های لازم را انجام دهید.
  3. به متقاضیانی تسهیلات سرمایه در گردش اعطاء وام می‌شـود کـه طـرح آن‌ها توجیهـات لازم را داشـته و نتیجـه ارزیابی اعتباری و اعتبار سنجی آن‌ها مورد تائید بانک باشد.

نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟
در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله‌ای است.

مدت بازپرداخت این تسهیلات چه مدت است؟
حداکثر زمان استفاده و بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش اعطائی بانک یک سال است.

چه مدارکی لازم است؟

  1. مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک معتبر برای مشتریان غیر ایرانی
  2. مدارک محل سکونت: شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و یا سایر مدارک مربوطه
  3. مدارک شغلی: شامل معرفی نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
  4. مستندات مربوط به تأمین سرمایه در گردش مشتری

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.

تسهیلات کالاهای بادوام چیست؟
این نوع تسهیلات به‌منظور خرید کالاهای بادوام در اختیار شما قرار می‌گیرد. به این صورت که بانک کالای شما را از فروشنده اصلی به‌صورت نقدی خریداری نموده و برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا به‌صورت اقساطی آن را از بانک خریداری  وام نمایید. بر اساس عقود اسلامی این تسهیلات به‌صورت فروش اقساطی و مرابحه واگذار می‌گردد.

دریافت این تسهیلات برای چه کسانی مناسب است؟

  • خانوارهایی که مایل هستند کالای مصرفی بادوام خود را از تولیدکنندگان داخلی خریداری کنند و هزینه آن را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند.
  • زوج های جوان که قصد خرید کالاهای بادوام خانوار برای تشکیل زندگی دارند.

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟
این نوع تسهیلات این امکان را برای شما فراهم می‌کند که کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنید و ظرف مدت حداکثر 3 سال، هزینه های آن را پرداخت کنید.

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟

  • سن شما می‌بایست 18 سال تمام باشد.
  • درصورتی‌که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، بانک گردشگری بعد از انجام تسویه‌حساب‌های لازم، در خدمت شما خواهد بود.

مبلغ این تسهیلات چه مقدار است؟
مبلغ این تسهیلات حداکثر 80 میلیون ریال خواهد بود.
نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟
در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله‌ای می‌باشد.

مدت بازپرداخت این تسهیلات چه مدت است؟
مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 36 ماه است.

چه مدارکی مدارک لازم است؟
1- مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک معتبر برای مشتریان غیر ایرانی
2- مدارک محل سکونت: شامل اجاره‌نامه یا سند مالکیت و یا سایر مدارک مربوطه
3- مدارک شغلی: شامل معرفی‌نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
4- پیش‌فاکتور خرید کالا از تولیدکنندگان داخلی

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد‌ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

تسهیلات خرید کالای سرمایه‌ای چیست؟

به‌منظور حمایت از فعالیت‌های اقتصادی شما به‌ویژه فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و کشاورزی، تسهیلات خرید کالای سرمایه‌ای برای کالاهای سرمایه‌ای موردنیاز شما ازجمله ماشین‌آلات ساختمان و … نو قابل پرداخت است. بر اساس عقود اسلامی این تسهیلات به‌صورت فروش اقساطی یا مرابحه و با خرید کالای سرمایه‌ای مذکور به نام شما اعطا می‌گردد.

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟

  • خرید و استفاده از کالای سرمایه‌ای قبل از آنکه مبلغ آن را به‌طور کامل پرداخت کرده باشید.
  • شما با دریافت وام و بازپرداخت ماهیانه آن در حقیقت ابتدا صاحب درآمد خود می‌شوید و سپس ماهیانه آن را پس‌انداز می‌کنید.
  • با دریافت تسهیلات در مسیر فعالیت‌های اقتصادی خود مدیریت اقتصادی دقیق‌تری را در فعالیت‌های خود تجربه خواهید کرد.

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟

  1. سن شما می‌بایست 18 سال تمام باشد.
  2. برای دریافت تسهیلات بانک گردشگری، درصورتی‌که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، ابتدا می‌بایست تسویه‌حساب‌های لازم را انجام دهید.
  3. پیش‌فاکتور خرید کالای سرمایه‌ای
  4. برای صدور چک در وجه فروشنده، مبلغ موجودی حساب شما می‌بایست به‌اندازه کل بهای کالای خریداری‌شده باشد. به‌طوری‌که بخشی از آن را شخصاً تأمین نموده باشید و بخشی از آن را بانک به‌صورت تسهیلات در اختیار شما قرار می‌دهد.
  5. اعطای تسهـیلات برای ساختمان با ترهین ساختمان به نفع بانک صورت می‌پذیرد.

نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟
در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله‌ای می‌باشد.

مدت بازپرداخت این تسهیلات چه مدت است؟
مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 36 ماه است.
چه مدارکی لازم است؟
  1. مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک معتبر برای مشتریان غیر ایرانی
  2. مدارک محل سکونت: شامل اجاره‌نامه یا سند مالکیت و یا سایر مدارک مربوطه
  3. مدارک شغلی: شامل معرفی‌نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
  4. مدارک مربوط به دریافت تسهیلات: شامل بیع نامه، فاکتور و … و کلیه مستندات مربوط به کالای خریداری‌شده

تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری چیست؟

بانک گردشگری به‌منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان از محل منابع قرض‌الحسنه با کمترین کارمزد اقدام به پرداخت تسهیلات می‌نماید. تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری راهی است تا با حفظ و تقویت سنت پسندیده قرض‌الحسنه در مواقع ضروری در کنار شما هم‌وطن گرامی باشیم.

مزایای دریافت این نوع تسهیلات بانک گردشگری چیست؟

  • این وام به‌صورت نقدی پرداخت می‌شود.
  • این وام بدون سود و فقط دارای کارمزد سالیانه است.

برای دریافت این تسهیلات چه شرایطی لازم است؟
شرایط عمومی:

  • سن شما می‌بایست 18 سال تمام باشد.
  • برای دریافت تسهیلات بانک گردشگری، درصورتی‌که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستید، ابتدا می‌بایست تسویه‌حساب‌های لازم را انجام دهید.

شرایط اختصاصی:

  • اعطای وام به‌منظور رفع احتیاجات ضروری اشخاص حقیقی مانند هزینه درمانی ، کمک هزینه تحصیلی ، تعمیر و تأمین مسکن صورت می گیرد.

اعطای این تسهیلات برای چه کسانی ممنوع است؟
فعالیت های بازرگانی و کارکنان شاغل در بانک ها وام به استثنای کارکنان بازنشسته بانک ها مشمول دریافت این تسهیلات نمی باشند.

نرخ کارمزد این تسهیلات چقدر است؟
کارمزد دریافت این تسهیلات 4% مانده بدهی مشتری می باشد که هرسال به جای قسط اول دریافت می گردد.

مدت بازپرداخت این تسهیلات چه مدت است؟
بازپرداخت این تسهیلات حداکثر تا ٣ سال پس از اعطای تسهیلات مجاز هست.

چه مدارکی مدارک لازم است؟

  1. مدارک هویتی: شامل شناسنامه و کارت ملی و سایر مدارک معتبر برای مشتریان غیر ایرانی
  2. مدارک محل سکونت: شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و یا سایر مدارک مربوطه
  3. مدارک شغلی: شامل معرفی نامه از محل خدمت، جواز کسب معتبر، گواهی اشتغال به کار و یا سایر مدارک مربوطه
  4. مستندات مربوط به موضوع درخواست تسهیلات

     

    کارت خانواده چیست؟
    اگر خواهان مدیریت مالی خانواده خود هستید می توانید از کارت خانواده بانک گردشگری کمک بگیرید.کارت خانواده بانک گردشگری نوعی کارت نقدی است بنا به درخواست شما (معمولاً سرپرست خانواده) برای افراد موردنظر یا برای تک تک اعضای خانواده بر روی سپرده موردنظر شما کارت خانواده صادر می شود. کلیه کارت های صادرشده به یک حساب واحد متصل شده و قابلیت برداشت و دریافت را تا سقف تعیین شده را از آن سپرده خواهند داشت.

    مزایای کارت خانواده چیست؟
    الف) مزایای استفاده برای سرپرست خانواده

    • صدور و تحویل کارت های خانواده به صورت آنی در شعب
    • مدیریت اقتصادی خانواده
    • تعیین سقف برداشت جداگانه برای هریک از اعضای خانواده تا سقف دو میلیون ریال روزانه
    • حفظ امنیت کارت اصلی
    • حفظ اطلاعات و مانده حساب های کارت اصلی

    ب) مزایای استفاده برای اعضای خانواده

    • کنترل مانده حساب کارت خود
    • برداشت روزانه تا سقف دو میلیون ریال
    • امکان پرداخت قبوض شهری
    • کلیه خدمات قابل ارائه بر روی کارت های عضو شتاب
    • امکان تغییر رمز کارت و دریافت رمز دوم

    چگونه می توان کارت خانواده را دریافت نمود؟
    با افتتاح حساب سپرده در بانک گردشگری شما می توانید ,وام  با مراجعه به هر یک از شعب بانک، نسبت درخواست کارت خانواده اقدام نموده و پس از تکمیل فرم های مربوطه، کارت را دریافت نمایید.

    دریافت اطلاعات بیشتر
    شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.

 

 

درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

این خدمت ویژه کسب‌وکارهایی است که دریافت و پرداخت آن‌ها از طریق اینترنت صورت می‌پذیرد. در این خدمت امکان خرید و پرداخت وجه در هر زمان از شبانه‌روز امکان‌پذیر بوده و وجه مربوطه بلافاصله به حساب فروشنده واریز می‌گردد.

استفاده از این خدمت چه مزایایی دارد؟

در جایی که زمان عامل مؤثری در خرید خدمات و کالاهاست؛
آنجا که برای خرید بلیت هواپیما یا رزرو یک هتل، عامل تعیین‌کننده برای فروشندگان الویت دادن زمانی به خریداران است؛
در شرایطی که با رونق کسب‌وکارهای اینترنتی ازجمله فروش کالاها و خدمات از طریق سایت‌های اینترنتی و دریافت هزینه آن بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری در فروشگاه از اهمیت به سزایی برخوردار است؛
درگاه پرداخت اینترنتی بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات نوین بانکی به فروشندگان کالا و خدمات و مشتریان آن‌ها طراحی شده است.
این خدمت برای چه کسانی مناسب است؟
این خدمت برای شما کاربردی است اگر:

  • در محیط مجازی به فروش کالا و خدمات می‌پردازید.
  • با محدودیت‌های زمانی موجود در ارائه خدمات بانکی در ساعات اداری)در شعب) مواجه هستید.
  • احتیاج به بستری با امنیت ویژه برای فروش اینترنتی محصولات خود دارید.

مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانک گردشگری چیست؟
برای دریافت این خدمت کافی است سایت فروش کالا و یا خدمات شما به نماد اعتماد الکترونیک (enamad) مجهز باشد.

سایر مدارک موردنیاز جهت راه‌اندازی درگاه اینترنتی:
اگر به‌عنوان یک مشتری حقیقی علاقه‌مند به دریافت   وام درگاه پرداخت الکترونیک هستید کافی است پس از افتتاح حساب، مدارک زیر را به بانک ارائه نمایید:

  1. اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی مالک سایت.
  2. اسناد تملیکی و استیجاری مرتبط با محل فعالیت.
  3. مجوزهای رسمی از مراجع ذیصلاح جهت کسب‌وکار اینترنتی.

برای مشتریان حقوقی نیز مدارک زیر لازم است:

  1. اصل و تصویر آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در قالب روزنامه رسمی
  2. اصل و تصویر اساسنامه شرکت.
  3. اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء.
دریافت اطلاعات بیشتر

شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز و 7  وام روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

]

 

صندوق سرمایه گذاری چیست؟

 

صندوق های سرمایه‌‌گذاری همانند شرکت هایی هستند که با جمع‌آوری منابع پولی کوچک، به سرمایه‌گذاری در سبدی از اوراق بهادار می‌پردازد. در حقیقت هر صندوق سرما‌یه‌گذاری مجموعه‌ای است از سهام، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار است که این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا به جای خرید یک سهم یا اوراق مشارکت خاص، در مجموعه‌‌ای از این دارایی‌‌ها، سرمایه‌‌گذاری کنند. در حقیقت هر فرد می‌تواند با سرمایه مورد نظر خود (هرچند اندک) در سبدی از دارایی‌‌های متنوع سرمایه‌‌گذاری کرده و به این ترتیب نسبت به آورده خود در صندوق سهیم ‌شود.
هدف
هدف از تشکیل صندوق، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران و تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد است؛ با توجه به پذیرش ریسک موردقبول، تلاش می‌شود، بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه‌گذاران گردد. انباشته‌شدن وام سرمایه در صندوق، مزیت‌های متعددی نسبت به سرمایه‌گذاری انفرادی سرمایه‌گذاران دارد:
• هزینه بکارگیری نیروهای متخصص، گردآوری و تحلیل اطلاعات و گزینش سبد بهینه اوراق بهادار بین همه سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود و سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار کاهش می‌یابد.
• صندوق از جانب سرمایه‌گذاران، کلیه امور اجرایی مربوطه از قبیل دریافت سود سهام و کوپن اوراق بهادار را انجام می‌دهد و در نتیجه سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار برای انجام سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد.
• امکان سرمایه‌گذاری مناسب و متنوع‌تر دارایی‌ها فراهم شده و در نتیجه ریسک سرمایه‌گذ‌اری کاهش می‌یابد.
اصطلاحات کاربردی در صندوق
از جمله اصطلاحات کاربردی در هر صندوق را می‌توان به صورت زیر شرح داد:
واحدهای سرمایه‌گذاری
واحد سرمایه‌گذاری کوچک‌ترین جزء سرمایه صندوق است. ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری (ارزش اسمی) برابر یک میلیون ریال و ارزش روز آن که بر اساس روش خالص ارزش دارایی‌ها (NAV) محاسبه می‌شود که در واقع برابر است با ارزش اسمی هر واحد به اضافه خالص سود آن تا تاریخ مورد نظر.
صدور و ابطال
در معاملات سهام از کلمه خرید و فروش برای نوع معامله استفاده می‌شود؛ اما در معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری از واژه صدور (درزمان خرید) و ابطال (در زمان فروش) استفاده می‌گردد.
پذیره‌نویسی صندوق
پیش از شروع به کار یک صندوق، سرمایه‌گذارانی که تمایل به خرید واحدهای آن صندوق دارند، با تکمیل فرم پذیره نویسی و ارائه آن با سایر مدارک مورد نیاز به مدیر صندوق، می‌توانند اقدام به سرمایه‌گذاری از طریق پذیره‌نویسی در صندوق مورد نظر نمایند.
ارزش خالص دارایی‌ها (Net Asset Value):
ارزش خالص دارایی‌ها که به اختصار NAV گفته می‌شود، در حقیقت ارزش کل دارایی‌های یک صندوق است پس از کسر بدهی‌های آن. NAV صندوق‌های سرمایه‌گذاری به روش زیر (از چپ به راست) محاسبه می‌شود:
تعداد واحدهای منتشر شده ÷ (بدهی‌ها – دارایی‌ها)= NAV
حداقل و حداکثر میزان مشارکت
حداقل تعداد واحد سرمایه‌گذاری لازم برای سرمایه‌گذاری در صندوق برابر یک واحد و حداکثر تا پنج درصد سقف کل واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق است.
ارکان صندوق‌ها
صندوق ها دارای ارکان مختلفی جهت نظارت، اطمینان بخشی و مدیریت حرفه‌ای به شرح زیر می‌باشند:
– مدیر صندوق: مدیر صندوق، مسئول اجرایی صندوق محسوب می‌شود که متخصص در بازار سرمایه و دارای دانش کافی در امر مدیریت سبدهای سرمایه‌گذاری صندوق است. طبق اساسنامه صندوق، مدیر صندوق موظف است گزارش پیش‌بینی شده و اطلاعات قابل ارایه را تهیه و تنظیم نموده، در اختیار ارکان صندوق و سازمان بورس اوراق بهادار قرار دهد.
– مدیر ثبت: مسئولیت اصلی مدیر ثبت اجرای صحیح درخواست‌های صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری با رعایت مقررات مربوطه و در چارچوب اساسنامه است. مدیر ثبت موظف است شعب خود راکه سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق مراجعه به آن تمام فرآیند صدور و ابطال راانجام دهند اعلام نماید.
– ضامن نقدشوندگی: ضامن صندوق تضمین‌کننده نقدشوندگی , وام واحدهای سرمایه‌گذاری جهت ابطال و بازخرید واحدها در هر زمان است. ضامن نقدشوندگی معمولا یکی از بانک‌های معتبر دارای مجوز از بانک مرکزی با کفایت سرمایه کافی می باشد.
– متولی: متولی صندوق مسئول نظارتی صندوق است که توسط مجمع صندوق انتخاب و مشخص می‌شود. از وظیفه‌های مهم متولی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
– پیشنهاد حسابرس به مجمع صندوق
– تأیید حساب‌های بانکی افتتاح شده توسط مدیر برای صندوق
– نظارت مستمر بر عملکرد مدیر و ضامن
– حسابرس: رکن دیگر نظارتی است که از بین مؤسسات حسابرسی معتمد سازمان بورس و اوراق بهادار، جهت تأیید و قبول مسئولیت‌های محوله طبق اساسنامه به مجمع صندوق معرفی و با تأیید متولی تصویب می‌گردد.
صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری
صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در تاریخ 03/03/1390 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) و با شماره ثبت 10883 فعالیت خود را آغاز نمود. این صندوق از نوع با درآمد ثابت بوده و عملکرد آن بر اساس مفاد اساسنامه و امیدنامه و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه است.
مزایای صندوق‌ سرمایه گذاری بانک گردشگری
مزایای صندوق سرمایه‌گذاری بانک به شرح زیر است:
• کاهش ریسک
• مدیریت حرفه‌ای
• قابلیت نقدشوندگی‌ بالا
• پرداخت سود ماهانه
• امکان خروج از سرمایه‌گذاری (دریافت اصل و فرع سرمایه) در هر زمان بدون اعمال جریمه
• امکان توثیق واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در قبال اخذ تسهیلات/ تعهدات
• عدم محدودیت از نظر حداقل میزان قابل سرمایه‌گذاری در صندوق؛ هر سرمایه‌گذار می‌تواند تنها با خرید یک واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق سرمایه‌گذاری کند
ارکان صندوق
ارکان صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری به شرح زیر است:
مدیر صندوق: شرکت سبدگردان سرآمد بازار
مدیر ثبت صندوق: شرکت سبدگردان سرآمد بازار
ضامن نقد شوندگی: بانک گردشگری
متولی صندوق: شرکت مشاور سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه نوین
مراحل سرمایه‌گذاری (ثبت در خواست صدور) در صندوق
سرمایه‌گذاری در صندوق به صورت اینترنتی بوده و به شرح زیر می¬باشد:
به منظور سهولت دسترسی به صندوق و احترام به مشتریان، امکان صدور اینترنتی واحدهای سرمایه‌گذاری فراهم شده است که مراحل آن به شرح زیر می‌باشد:
– در صورتی که مشتری از سرمایه‌گذاران سابق صندوق بوده و در گذشته توسط صندوق احراز هویت شده است:
– مراجعه به سایت صندوق به آدرسو کلیک بر روی قسمت “ورود سرمایه‌گذاران”
– کلیک بر روی “دریافت نام کاربری و رمز عبور” و تعریف نام کاربری و رمز عبور
– ورود به قسمت “صدور” جهت ثبت درخواست صدور
– واریز وجه به حساب صندوق (واریز از طریق درگاه اینترنتی یا واریز از طریق فیش واریزی پس از مراجعه به شعب بانک)
– ثبت درخواست صدور و اخذ رسید
– در صورتی که مشتری از سرمایه‌گذاران صندوق نبوده و در گذشته توسط صندوق احراز هویت نشده است:
– مراجعه به سایت صندوق به آدرس و کلیک بر روی قسمت “ثبت نام”
– تکمیل فرم ثبت نام
– مراجعه به مدیر ثبت
– کلیک بر روی “دریافت نام کاربری و رمز عبور” و تعریف آن
– ورود به قسمت “صدور” جهت ثبت درخواست صدور
– واریز وجه به حساب صندوق (واریز از طریق درگاه اینترنتی یا واریز از طریق فیش واریزی پس از مراجعه به شعب بانک)
– ثبت درخواست صدور و اخذ رسید
مراحل خروج از صندوق (ثبت درخواست ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری)
1- ثبت درخواست ابطال به صورت اینترنتی
– مراجعه به سایت صندوق به آدرس و کلیک بر روی قسمت “ورود سرمایه‌گذاران”
– وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و کلیک بر روی “ورود”
– کلیک بر روی “ابطال” و ثبت درخواست ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری
2- مراجعه حضوری به شعب بانک گردشگری
– مراجعه به یکی از شعب بانک گردشگری
– ارایه مدارک هویتی (اصل شناسنامه و کارت ملی) / وکالتنامه رسمی
– تحویل گواهی سرمایه‌گذاری به همراه فرم درخواست ابطال واحد سرمایه¬گذاری به نماینده مدیر
– تکمیل فرم درخواست ابطال واحد سرمایه¬گذاری
– ثبت در خواست ابطال و تحویل رسید درخواست ابطال به سرمایه¬گذار یا نماینده قانونی وی
تاریخ مبنای صدور و ابطال واحدهای صندوق
با توجه به امیدنامه و اساسنامه صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری، مبنای محاسبات صدور/ ابطال واحدهای صندوق، روز کاری ارایه درخواست می‌باشد.
نکته: با توجه به تأخیر یک روز کاری در تسویه شاپرک، مشتریانی که از طریق درگاه اینترنتی اقدام به صدور واحدهای صندوق نمایند مبنای محاسبه صدور واحدهای صندوق ایشان، یک روز کاری پس از ثبت درخواست خواهد بود.
سود ماهانه صندوق
سود ماهانه صندوق برای دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری، حداکثر تا دو روز کاری پس از پایان هر ماه از سال شمسی متناسب با تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری هر سرمایه‌گذار بدون نیاز به حضور در شعبه به حساب ایشان واریز می‌شود.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق

  1. مراجعه به شعبه
  2. تکمیل فرم صدور
  3. واریز وجه توسط متقاشی به حساب صندوق
  4. اخذ رسید مشتری

مراحل خروج از صندوق

  1. مراجعه به شعبه
  2. تکمیل فرم ابطال
  3. ارائه گواهی سرمایه گذاری
  4. دریافت رسید ابطال
دریافت اطلاعات بیشتر
تمامی اطلاعات صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری بر روی تارنمای صندوق به آدرس انتشار یافته است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، به اطلاعات کامل صندوق دسترسی داشته باشید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط